Run's house

Verkar va nån form av maraton på Mtv så här på lördags morgonen.
Helt okej, dom är ju lite roliga ju.
Any  who...
Fredags kvällen vart såå lugn.
Jobbade till tio på kvällen kom hem, knäckte en bärs, poppade lite popcorn, zappade lite mellan kanalerna och somnade typ halv tolv.
Tror inte jag kommit i säng så tidigt på länge. Var rätt skönt. Var så trött att jag inte ens orkade läsa.
Kan ju i och för sig vara all träning som nu tar ut sin rätt.
Hade planer på att ta mig till gymet idag med. Men kroppen säger NEJ.
Så öm överallt.
Så blir vila idag.

Ska ta mig ut till Spånga och hälsa på Carro idag så får bli en promenad till Karlbergsstation istället.
Nu ska jag njuta av mitt morgon kaffe och sen sätta fart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback