Ska inte ut, jag ska inte ut.

Bestämde mig ju för att det skulle vara slut på partajandet ett tag nu.
Av flera skäl men framför allt så har jag ju gett mig fan på att minska i omkrets och då hjälper ju inte direkt alla söta drinkar, alla karaffer vin och sist men inte minst alla Heineken.
Problemet är att det redan börjar rycka i mina party nerver.
Men jag ska inte ut, jag ska inte ut.
Jag ska upp tidigt imorrn, träna och sen hem till syrran på lunch. På kvällen blir det förmodligen bio med MR Jonathan.

Om det iallafall vore nåt på teve men icke sa nicke inte ens det.
Undra om man ska ta sig ett fotbad kanske det är ju lite sysselsättning.
Gu va tråååkigt!!
Inte fan hjälper det att man har ett halvt flak öl i kylen som ropar ens namn. (alkis varning?)



Men jag ska inte ut!
Inte den här helgen och inte nästa men däremot helgen efter det.
Kan tyckas lite weird att jag planerat så långt, jag menar vad som helst kan ju hända.
Men det är för att sätta upp ett mål för mig själv. Nu är träningen prio ett tills den där nästa, nästa helgen kommer.
För då ska jag fan ut och slira!
(tror jag)

Nu ringer telefonen.

Men jag ska inte ut!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback