Det finns olika nivåer i helvetet också...

Ja, det gör ju det säger dom.
Sägs även att det mesta är relativt, Är det det?

Jupp you guessed it the wine is talking.
Vad annat kunde jag göra en dag som denna än bedöva den i den mån jag kunde?
Hade inte förväntat mig det här av den här dagen när jag vaknade i morse.
Tänkte: en dag som alla andra som kommer att gå obemärkt förbi. Tänk vad skönt det var om de barar hade kunnat få gjort just det. Gå obemärkt förbi, utan förändring bara ytterligare en dag.
Men nää, så bra ska hon inte ha det tänkte ödet.
Okej, nu överdriver jag. Mitt liv stays the same, except... du är tillbaka. Inte i mitt liv men i stan, i landet.
ÅNGEST!!
Var ju så lätt att vara stark när du inte var här, så lätt att inte bry sig, köra på som vanligt.
Men nu är du här.
Åter igen stannar hjärtat lite varje gång det ringer och jag blir åter lika lättad som jag blir besviken när det aldrig är du.

Fan, också vad ångest allt skulle bli igen.
Jupp, jag är full på en f-ing tisdag.
Så jävla onödigt men sån jävla ångest.
Fan, fan, fan jag som var så trygg...
Nu sitter jag här igen...och håller andan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback