Ett inlägg om dagen?

Hade ju tänkt att man kanske skulle kunna ha det som något slags mål eftersom att skriva verkligen hjälper ibland.
Men känner mig ju bara tom och vad skriver man då?
Har inte känns så under hela dagen. Det kom nu så här på kvällen(ja, jag tycker att det är kväll när klockan är runt tolv) det var nu det slog till, tomheten.
Hemma är det typ just nu allt utom tomt egentligen, i sängen ligger just nu Mysan, Tiger och Alba så tomt är det ju inte men ändå...
Så tomt.
Vet inte vad det är, eller jo, det vet jag ju...
Fast det är inte du, det är den du var men du är nu någon annan och den jag saknar tycks inte finnas längre.
Så vad kan man göra annat än just deal with it?
Så det är det jag gör.
I'm dealiing.

Imorrn ska jag iallafall börja min nya grej. Kallas för balsam metoden. (se här)
No more schampo helt enkelt.
Nasty tänker ni nu, kanske men läst på om det och det prisas fett. Speciellt för oss curley girls.
Det är nämligen så att rätt balsam gör precis lika rent som ett schampo dock utan torka ut håret. Läst massor om det och tror att det funka även för mig.
Man väljer ett balsam utan alla skadliga och uttorkade ingredienser (skrivit en lista på dom) och en inpackning.
Sen är man good to go, får väl se om det blir nån skillnad på mina nu rätt uttorkade lockar.
So there you go, det är sånt jag ser som mål just nu, det är detta jag ser fram emot. Att se om det blir nån skillnad på mina lockar. 
Tragiskt?
Perhaps but at least it keeps me busy (ett tag iaf) måste sutti och läst om det nån timma iallafall utan en tanke på allt runt omkring.

Nää, nu ska jag se om jag hittar nån bra film att sega till här i sängen.
Handlar återigen om att slippa tänka.
Längtar efter att få träffa dig Lina, se till att bli frisk nu. Du är i mina tankar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback