Försov mig gjorde jag också!

Vaknade kvart över åtta imorse och skulle vart på jobbet åtta. Ringde och sa att jag var sen men skulle lägga på ett kol.
Tänkte att jag bara skulle blunda en minut till innan jag klev upp ur min varma säng. Vaknade kvart över nio med en tjockhals och täppt näsa.
Kört!
Resten av dagen spenderades i sängen. Först vid nio på kvällen tog jag mig till Ica för lite förtäring, vart en fryspizza.
Jag kan ju lugnt säga att känslorna av värdelösehet, ångest och ensamhet förstärktes avsevärt när jag promenerade till Ica i mjukisbyxor, ont i halsen och täppt i näsan. På fridhemsplan vimlade det nämligen av glada partypeople på väg ut och där gick jag med min fryspizza.
Ja, ja va fan man kan ju inte alltid vara på topp.
Men iallafall efter att ha sovit hela dagen börjar jag nu bli fett med uttråkad och inte fan är man trött heller ju.
Bara det inte håller i sig nu med ont i halsen och grejer, jag vill ju träna ju.

Tro fan att jag fått en vagel i ögat också!
Thanks exactly what i need!




P.s skrevs i fredags men publicerades inte av nån orsak.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback