Gu va tråååkigt!!!

Vad är det med alla?
Ska ni låta lite (okej, mycket) snö stoppa er!
Jag vill ut (tror jag)!
Okej, vet som vanligt inte vad jag vill men ruttnar av tristess just nu. Vill typ ut men vart? Med vem? I kylan?
För det är kallt förjävlig, jävla kallt är vad det är.
Men har vart hemma hela helgen ju börjar kännas lite segt.
Var bjuden till Ö-malm på en bira...
Men det känns lite långt och okej, kallt.
Men va fan då orka glo på teve en hel helg och själv by the way.
Usch men jag antar att det kanske inte blir mycket roligare helg än så här.
Beror på om Aydin och dom kommer iväg till Katten(också ett jävla skit hak) och hämtar mig på vägen.
Annars? Ja, då får det väl bli Förhandlaren på femma om ett tag, sett den hur många gånger som helst. Fett bra film men kan ju fan varenda replik.

Äh, jobbar imorrn så de kanske är lika bra att sitta här, peta navelludd och dubba Samuel.L Jackson.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback