Med livet som insats?

Nu är det slaskigt ute, när jag såg snön smälta och bli till slask måste jag ärligt säga att jag så en ljusning i livet.
Slask innebär plusgrader, plusgrader innebär ett steg närmare våren.
Jipiie!!!
Men slask innebär också livsfara tydligen.



Tammy och jag var på väg hem från jobbet när det plötsligt rasslade till högt uppifrån.
Vi kastade oss åt sidan och missades med centrimetrar av en stor solid jävla isklump.
Hjärtat höll fan på att stanna. Vi blev stillastående nån minut och bara glodde.
Tills sist fick Tammy fram:
- Fan va keft det hade vart att dö av en jäva isklump på väg hem från jobbet en
fredagskväll.
- Aaa, det är fan inte okej, speciellt inte när man är ledig hela helgen, höll jag med.


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback