Och så här har helgen sett ut typ.

I fredags satt jag hemma själv var hur hängig och snorig som helst.
Löradgen tog jag mig ut, mest för Tigers skull för att han skulle få hänga lite med sina egna.
Så vi tog oss till hundfiket och hängde lite.

Där hittade jag en ubersöt fyra månaders chihuahua, Pacino hette han.





På kvällen kikade Jonathan förbi med pizza, ost och vin.
Det var trevligt med lite sällskap trots att jag fick kolla på melodifestivalen. Shit vad det har ätits säger jag bara.
Men det var skönt med lite sällskap, hann inte tänka så mycket då.


Jonathan myser i soffan.

Men fan vad snorig man vart sen då, satt och nös hela kvällen!
Söndagen har spenderats i Blackan hos Katja. i hyrde film, fixade käk och kollade på alla hennes smycken.
Hon är ju så duktig!
Fick med mig två par jätte fina örhängen hem också.


Fina Katja, Maya och Tiger.



Nu är det snart to bed. Imorrn kommer Eva-Lotta på fika vid ett och sen är det off to work.
Ibland så undrar jag varför jag lägger så stor vikt vid vissa saker och människor. Jag har underbara människor i mitt liv som tycker om mig.
Ändå är jag där och kastar pärlor åt svin...igen.


Okej, still hurts men vad fan ska man göra liksom?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback