That's it. I'm moving!!

Okej dom som har hängt med lite vet ju att my love life is to shit.
Men inte mina grannars...
Okej, jag vet vad ni tänker, gu va ego hon är!
Men det är jag inte (okej, lite) jag unnar dom det. Sanningen är väl att jag också vill vara en del av ett sånt där äckligt lyckligt par men så är ju nu inte fallet och jag vill inte se det.



Den här lappen hängde på hennes ytterdörr förra veckan...
Låt oss ta en närmare titt.




Okej, ni är kära,va gulligt då!
Äh, en gång är ingen gång tänkte jag och lät lappen sitta kvar.

Men så idag när jag kom hem från psykologen, yes you heard me psykologen, helt slut, förkyld och allmänt demripmerad då sitter den här på dörren.



På riktigt!!
Och eftersom att allt handlar om MIG börjar jag tro att detta görs med flit.

Funderar på att sätta en lapp på min dörr också.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback