These walls will cave before I do.

Bakis!!
Ha, ha
Brukar inte bli så full. Eller vet ju inte om jag var så full, okej full var jag ju men kändes inte som att jag var så full som jag måste ha vart.
Jupp, you guessed it Oumi kalvade!
Har fan inte hukat över en toalett på grund av fylla sen jag var fjorton(okej, tjugo reds. anmärkningar) känns det som.
Men det var rätt skönt. Sängen snurrade bra där ett tag men det lade sig efter att jag kastat upp Maestros pizza jag klämde i mig på vägen hem.
Hade en jävligt nice kväll igår. Skulle bara möta upp S och två killkompisar på en bärs, den ena kände jag inte var lite av en blinddejt som S och Valle tyckte var a match made in heaven.
Men jag vet inte...
Han var cool och schysst och vi hade skit kul men känns som om det räcker liksom, not for me med andra ord.
Fast det känns bra, vill nog inte ha någon for me just nu.
Jag vill vara for me just nu.
Men kul var det, hamnade på Chaplin's bar, okej vi var väl äldst på stället men det är ju skit samma vi dansade, klämde in lite kareooke (stavas det så?) och hade as kul.
Vid fem trillade jag ner i sängen helt slut!

Nää, ska nog krypa ner igen och kolla på nån film eller serie.
Finns ju såå många bra serier just nu. Blir ju fan stressad vilken ska man följa?
Jag och mina I-lands problem.

Som vanligt ska jag ju säga att jag inte ska sitta här och spela Allan du dyker ännu upp i mina tankar men det beror nog också rätt mycket på att jag inte har nåt annat att grubbla på.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback