Ännu en dag...

Även idag har jag fått lite gjort!
Planen var att vakna senast tio, ta mig till gymmet, ta mina blodprover och handla lite på vägen hem.
Hmm, vaknade tolv.
Men fick i allafall en av tre saker gjorda. Handlade lite mat.
Var på väg att ta blodproverna men så högg det till så där plötsligt och jag valde att gå hem istället.
Så är det att leva med ångest, hahaha.
Men hemma så dammsög jag och moppade lite. Ska bli skönt att komma hem till lite nystädat istället för stök (vilket det vart nu ett tag)
Men i morrn då fan ska jag träna och ta blodproverna.
Så är det bara!

Har försökt boka upp min helg för att få lite mindre tid att tänka. Inte stanna upp riktigt, få tiden att gå.
På fredag är det ju Katja som gäller, hoppas bara att jag kommer iväg. Måste bara göra det har ju slarvat med henne så mycket sista tiden, inte bra.
På söndag har jag bokat in Carro men samma sak där, hoppas bara jag kommer iväg.
På lördag blir det eventuellt snabba cash med Lina och The crew.
Men vet inte, man ska inte lova för mycket heller.
Idag trodde jag ju att allt kändes bra men så plötsligt när jag kom in där på jobbet så ville jag bara vända och gå.
Vart vet jag inte, vill bara bort.

Men lite lättare har det varit idag.
Inte mycket.. men lite och lite är ju bättre än inte alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback