Duktigt kicka!

Har klämmt in lite extra timmar på jobbet. Kan vara bra att ligga lite plus tänkte jag och ha lite timmar att kunna ta ut sen man vet ju aldrig när det kan behövas.
Idag har jag iallafall vart duktig!
Vaknade sju i morse av att det typ var jordbävning.
Flög skräckslagen upp samtidigt som jag snabbt gick igenom i huvet var kattburen var och hur jag snabbt skulle kunna samla ihop alla för en snabb flykt.
Leave no man (okej, djur) behind!
Men nää, var ingen jordbävning utan en alldeles för morgonpigg byggjobbare som satt i ett sele utanför min balkong och borade med den största borr jag sett rakt in i fasaden.
Klockan tio över sju på morgonen!!
Inte ok!!
Vilket jag också informerade honom om.
Till nio höll han på, dåren. Slängde in katterna och Tiger hos grannen dom var ju helt skräckslagna, stackarna.
Nio kröp jag ner igen och vaknade tolv.
Jag som höll på att få rätsida på det här med sömnen.
Men jag kom iväg till gymet och körde på förbannat bra om jag får säga det själv.
Fan va gött jag ska sova inatt!!
Och måtte djävulen ta dom om dom sätter igång vid sju imorrn igen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback