Helgen..

Helgen har vart lugn och skön.
Har varit hundvakt till Mysan sen i onsdags då jag hämtade henne.
Det har vart kul för Tiger (tror jag)





Hon är ju så go!

I fredgas var jag på bio med syrran och såg Precious.
Bra! Mycket bra den hade det mesta, komik, sorg, tragik och love. Men den var sorglig, det var den.
Kom ett par tårar både en och två gånger.



M0'nique som spelar mamman va jävligt bra. Hon är ju för er som inte vet det en rätt känd komiker.
Kan inte vart lätt att spela så jävlig.

Lördagen tog jag med Tiger och Mysan hem till Carro i spånga.
Benjamin matade och lekte med dom.
Med katt mat.



Sen drog vi till pizzerian där vi delade på två pizzor och en lasange. Det tåls ju att sägs att okej att vi var tre men så mycket fick inte Benjamin i sig. Till min och Carros lycka.
Haha

Idag söndag har jag inte gjort nåt känns det som. Dagen känns as lång och tok seg!
Okej har ju vart på gymmet... Men dagen har kännts så lång att det känns som det var igår jag var där.

Nu sak jag se om jag kan komma över lite nya avsnitt av Keeping up with the Kardashians.
Är ju sååå bra!!

Still fucking thinking about fucking you. You fucking fuck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback