I get by with a little help from H&M.....

Hittade ett par skit snygga skor inne på Hm:s hemsida men självklart var dom slut i min storlek.
Men idag när jag kollade fanns dom och då bara i min storlek!




Så snygga!!!

Tänk vad skor kan göra för humöret.
Love it!
Sen att det slank ner lite mer i "korgen" innan jag kom till kassan, det är ju en annan femma.
En mössa, en halsduk, lite välbehövliga strumpor, trosor och ett par mjukisbyxor.
Haha!!!

Ikväll har jag by the way bara vart hemma, blir gymmet i morrn och nej, kom inte iväg till Katja.
Men inte på grund av mig, så HA. Hon har fått halsfluss.
Okej, kunde ju kikat förbi andå men halsfluss är inte min grej.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback