It hurts so fucking bad

Jag kommer liksom inte ifrån det.
Det gör ont, riktigt ont.
Men jag har i allafall tränat idag.

Saknar dig.
Sen kan man ju gå lite djupare och fråga: Vad Oumi? Vad saknar du?
Saknar du någon eller saknar du honom.
Men den bittra sanningen är babe, jag saknar dig.
För du må vara "no good" du må vara " inget att ha".
Men du älskling kändes så bra.
Och jag saknar din lukt, ditt skratt, dina löjliga försök till att se "gullig" ut. Jag saknar din röst, dina samtal och dina sms.
Patetiskt nog fuffi saknar jag dig.

Kan inte somna riktigt än. Jobbar tidigt i morrn. Men vill inte riktigt ge upp än och inse att ytterligare en dag passerat utan ett ord från dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback