Make even?

Hur fan ska jag komma å rätsida med allt?
Ligger minus på alla nivåer just nu känns det som.
Ekonomin är to shit!
Okej, räknar med att det till februari lönen ska ha jämnat ut sig. Då kommer jag förmodligen äntligen gå plus minus noll och trust me jag ser fram emot det.
Men hur fan ska jag leva den här månaden då?
Fattar inte hur folk gör det.
Sen vet vi ju alla att kärlekslivet är to shit också men det känns just nu lite mindre aktuellt.
Alltså jag vet ju att det löser sig, det gör det ju. Jag svälter inte, jag har tak över huvudet.
Ser fram emot slutet på februari då det har jämnat ut sig.
Det får som sagt bli en tränings månad istället och inge festande och knappt nå ätande, hahaha!!

Helgen har iallafall vart skön.
Jobbade kväll i fredags, promenerade både till och från jobbet och gick förbi Lina på vägen hem och tog ett glas vin men sen gick jag faktiskt bara hem och lade mig. Var helt slut.
I lördags jobbade jag också och efter jobbet åkte jag hem och somnade. På kvällen unnade jag mig en pizza och en mellis.
Gick faktiskt och lade mig redan vid halv elva på lördagen, okej låg och läste ett bra tag men ändå.
By the way tack Anna för boken, hittat både det ena och det andra som peppat mig. och fått mig att se på saker och ting med lite andra ögon.

I dag söndags var jag på gymet och körde ett armpass före frukost.
Resten av dagen spenderade jag och Tiger hos Carro, Jonas och Benjamin i spånga.
Som vanligt myspys, god mat, lite snicksnack och så bus med Benjamin.
Benjamin gillar Tiger...men Tiger är inte helt övertyg om att Benjamin är så kul. Hahah!!
Så fort Benji kommer drar Tiger eller går och gömmer sig.

Nu ska jag, tro det eller ej snart gå och lägga mig!
Vad är det som händer? Håller jag på och vänder på dygnen? Och åt rätt håll dessutom?!?
Ska jag bli som alla andra nu!?!
Who knows, kanske det kanske...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback