Me time.




Så jag har bestämt mig. Den här månaden (då menar jag februari) ska bli en me månad.
Men det menar jag en månad utan analysering, en månad utan slöseri med energi på folk som inte är så viktiga.
En månad av själv healing kan man kanske säga.
Jag ska omge mig av människor som får mig att må bra, jag ska träna, äta bra och bara vara.
Måttligt med utgång och alkohol.
Mer hemma häng med vänner och familj.
Jag ska ta den här månaden till att bara vara. Fast jag börjar redan nu.

Igår vad jag hos syrran och myste med henne och Tiger.
Hon lagade Cesar sallad och en jätte mumsig efterrätt jag kan tipsa om. Den är super god, lätt gjord och inte fullt så onyttig.
Hon varavade helt enkelt digestive kex med vanilj kesella och hallon.
Super gott!!
Tiger blev lite putt över att han inte fick smaka men det var ju sååå gott.
Han visade tydligt sitt missnöje genom att gå och lägga sig.



Såå söt!

Nä, nu ska jag käka. Grannen har vart i Italien vilket har resulterat i att Oumi fått hem salami, parmesan och en pris vinnande olivolja.


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback