Självdisciplin? I have none!!

Har ju som tidigare nämt bestämt mig för att leva lite nyttigare för en period iallafall. har lite lovehandles som jag vill loosa.
Men att det ska vara så jävla svårt då!
Har ju ingen jävla självdisciplin ju!
Jobbade ett segt femtimmars pass idag och vart lite hungrig.
Tänkte jag skulle köpa mig en kexchoklad(det ska tydligen vara snäppet nyttigare) och stoppade i mina pengar i snacks automaten på jobbet.
Men då vägrar den förbannade maskinen att ge mig det!
I och med att jag redan stoppat i mina slantar så var det enda andra alternativet att välja snickers.
Så redan där sprack det ju lite..
Väl hemma vid halv elva var jag fortfarande lite hungrig.
Men stannar Oumi vid en macka?
Nope hon trycker i sig fyra.
Okej, sure det var knäckebröd med philadephia light men ändå.
Om jag bara stannat där..
Men nää, fyra feta skivor av en underbart god parmesan slank också ned.

Ja, ja får väl köra extra hårt på gymet i morrn.
Nu är det pandoras ask i Paradise hotell och sen off to bed!

Peace to the streets.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback