Sova butt naked?

Jag har gjort det i natt och inte sovit en blund typ.
Jag kan inte slappna av när jag sover naken nämligen, känns så... tja naket.
Jag menar tänk om det händer något, vill man då ligga där naken?
Ponera att det börjar brinna.
Vill man då klättra naken ner för en brandstege med en brandman bakom sig och nyfikna åskådare på marken?
Eller åka sån där liten hisskorg över Fridhemsplan. Naken!
Eller om man plötsligt skulle kola i sömnen.
Vilka är det som först skulle märka det och har nycklar?
Jo, farsan och brorsan!
Vill man ligga där buttnaked då?
Eller om en våldtäcksman skulle bryta sig in, snacka om easy access! Okej, nu tror ju inte jag att ett  par bomullstrosor och ett linne ger så mycket mer motstånd, men ändå.
Och tänk om denna våldtäcksman tar livet av en också ja, då har man ju en hel polisrotel i sin lägenhet och där ligger man naken!
Det är ju en sak på bårhuset i ett kallt mörkrum med EN rättsläkare men en hel polis styrka?
No Thanks!
Sen finns det ju en annan aspekt på det hela också.
Jag menar seriöst, är jag naken det första jag vill se en måndag morgon?
Är det verkligen ett bra sätt att börja dagen på?
Really? Really?
Jag menar är det något som kan få mig att vilja dra täcket överhuvudet och somna om så är det väl ändå det.

By the way så klev jag in på jobbet åtta i morse och började tolv...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback