After my bitch fit.

Okej har kommer det lite snabba drag nu.

Vaknde i morse skit sugen på gröt. Jag är aldrig sugen på gröt. Jag tycker ju inte ens om gröt!
Any who visste att jag hade ett paket havregryn nånstans och ja, minsann det hade jag.
Något fick mig dock att titta på datumetoch tur var väl det hade gått ut typ april -09.
Går havregryn ut?
Så tji fick jag och vart utan!

Hade en så där dag på jobbet idag alla var lite kinkiga och det måste jag ju säga känns jätte kul!
Min irritation visste inga gränser! Saken är att vi är arbetskamrater.
Kamrater...låt oss smaka lite på det ordet.
Kamratskap.
Vi behöver inte tycka om varandra men vi är kamrater.
Man kan inte bara tänka på sig själv och låt resten jobba. Sååå mycket maskning att man blir galen!
Och där sitter kamraterna och får jobba häcken av sig.
INTE SCHYSST!!
Så där dog lite av min lust att var schysst.

Men dagen vände!!
När jag kom hem låg det nämligen ett litet brev åt mig innanför dörrn och väntade.
Det hade kommit, mitt underbara namn halsband. Jag tror fan jag velat ha ett i åratal och där låg det.



Tack! Tack! Tack!!!

Sen blir man ju på bättre humör av dom här också.



Till råga på det går tydligen Beveryhills 90210 i repris på teve 4+ och vilket avsnitt är det som går?
Joo, ett av mina favorit avsnitt, Brenda och Dylan är fortfarande ihop och hamnar i bråk utanför nån restaurang.
Do i dare to belive?
Att den här dagen kanske blir bra ändå (peppar,peppar)

Nu har jag smörjt in mina eksem i pannan (yes, you heard me eksem!!), hällt upp kaffet, ska tända en cigg och sen ska jag krypa er i sängen ett par timmar.
Såå nice!!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback