Ångrade mig.

Möblerade ju om och tyckte det vart jätte mysigt men av nån orsak så ställde jag tillbaka allt igen ett par dagar senare.
Mest berodde det på teven. Kändes ändå lite knäppt att ha den så där på sidan och delvis berodde det på ångest.
Jag vet vad ni tänker: Ångest?
Aa, kan få det av lite knäppa saker som förändringar och så.
Men any who...
På vägen hem från jobbet idag svängde jag in på denny öppnade Myrorna på Fleminggatan och där stod den.
Tvbänken!
Den var som snär jag skapt för min möblering ju och guess what?
På prislappen står det 70:-.
Men hallå!!
Så jag köpte den =)
Fan va tung den var att bära hem, fick stanna var tionde meter typ.
Thank god for gentlemen!
En bit på vägen kom det nämligen en karl i fyrtioårs ålder och visade förbarmande över mig.
Han tog helt enkelt min tevebänk under ena armen och frågade vart den skulle. Hahaha.
-Gu va snällt sa jag!
-Mmm, det såg rätt jobbigt ut, svarade han.
Hahaha.
Snabbt som fan gick han också, fick små springa brevid för att hänga med.


(I rutigt med min fina tevebänk)

Så nu är det så här mysigt hemma!








Efter att möblerat om (igen) vart det brådis. Jag och Tiger skulle hem till Carro och Nicole på lite fika.
Så iväg och på bussen mot söder om söder.
Hos Carro tryckte vi oss två wienerbröd och satt och snackade lite.
Mysigt var det!



Lte förkyld men underbart söt och go liten tjej!!

Nää, nu ska jag slå mig ner i mitt ny möblerade vardagsrum och myspysa!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback