Cleaning out my closet.



Jupp, halv elva på kvällen bestämde jag mig för att städa garderoben....
Nu ser det ut så här och är inte lika kul längre. Jag är trött och började istället måla naglarna.
Får ju inte plats ju!!
Vart ska jag ha allt? Okej, garderoben är ju inte riktigt full än men jag ser ju redan att det inte kommer att gå.
En påse har jag fått ihop till stadsmissionen iallafall har även hittat lite kläder jag missat att jag ägde så det är ju positivt.
Men nu vill jag bara gå och lägga mig ju. Orka göra klart det här!
Jag och mina infall!

Äh, börjar åtta imorrn så måste ju faktiskt gå och lägga mig, har ju inget val och så är ju naglarna nymålade också.

Okej, jag gör klart imorrn. Jag lovar! (mig själv alltså)




Lite snyggt va?
Nu är det bara nästa garderob också...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback