Då var det klart!

I lördags började T att måla om min fina fondvägg. Hade ju målat den själv tidigare och ja, det vart väl inte helt perfekt. Lite fläckigt och dant men no more nu har T styrt upp och väggen är super nice!
Med min nya(gamla) numera snygga fondvägg fick jag fart ska ni veta och nu är det även om möblerat men...
Vet inte riktigt vad jag känner inför om möbleringen bara. (Också ett jävla lyxproblem egentligen)
Det är mysigt, känns större och luftigare men det är ju det här med teven.
Nej, jag har ingen nice platt teve jag har en fet teve, den är fin, funkar utmärkt men den är tjock.
Så hur är det egentligen med det här och teve apparater.
Måste soffan stå mittemot teven?
För att det ska funka hos mig måste jag ha en ny tevebänk för den jag har nu är för lång för att ha där teven måste stå för att hamna mittemot soffan.
Krångligt?
Hell yeh!







Kan man ha det så här?
Iallafall för ett tag, bara tills jag vunnit på lotto och har råd med en platt teve.
Blir lite konstigt om man är två och ska kolla på film eller nåt men inte så farligt.
Äh, får väl testa ett par dagar. Kanske lura hit nån vän för smakråd eller helt enkelt kolla efter en tvbänk med hjul så att teven kan stå mittemot soffan.
Tycker ju att det är rätt mysigt så här ju.

My wish list!
Dammsugare
Sofa med divan
Platt teve

Bara så ni vet..=)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback