..

Okej, så här kommer ett snabb inlägg om hur helgen har sett ut (för det vill ni väl veta :P )
I fredags var det full rulle sprang hit och dit och försökte desperat få in lite siesta emellan allt, så det vart en timme hit och en timme dit.
På kvällen åkte jag och Tiger hem till Carro där det bjöds på pannkakor.
Det var trevligt, dock var jag trött som ett as och led av kvinnosmärtor.



Tiger var trött han med och somnade i famnen på Vanessa.

Lördags gick jag på gymet och körde, alltid upp piggande. På vägen hem köpte jag efter mycket velande en dammsugare.
MIn pajade i december, yes you heard me. DECEMBER!!!
Väl hemma blev jag ju tvungen att testa mitt nya inköp så det vart en stor städning.
Kvällen spenderades hos Lina, sen kom Håkan och Jonas. Vi drack lite bärs och drog vidare till biljarden för att dricka fler.
Fyra trillade jag ner i sängen.
 
Nu är det iväg till gymet igen och ikväll kommer syrran förbi, ska kolla på This is it filmen och chilla lite.

So there you go, the weekend. Som by the way gick alldeles för fort.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback