Felsms.com

Alltså jag dööör, hahahaha!!!


Till: Kille på jobbet
Sms: Fittan är råhet nu när jag rakade den, du hade rätt, ett smal remsa är as coolt :) Är du inte sugen på att få se den nu då?
Svar: Haha fel där va?

Förklaring: Jag är så klantig och jag dör av skam. Mitt mess som skulle till min kära sambo men kom till en kille på jobbet. Vi pratade inget om det men när vi ses på jobbet blir det fortf en konstig stämning :)

/Carro

Felsms.com
---------------------------------------------------

Till: Min kk
Sms: Guuud, han är som en duracell kanin i sängen! Vi ska ses till helgen igen! ;) Du borde testa honom, haha ;)
Svar: Fel? haha, tar det där som en komplimang ;) hör av dig till helgen. Puss.

Förklaring:Skulle skicka till min bästa vän, Men min touch på mobilen ville inte som jag.. haha men vi sågs till helgen iallafall! ;) men pinsamt värre ändå.

/FelskickarN
-----------------------------------------------------

Till: Min Chef (kvinna)
Sms: Jag blir oroligare och oroligare nu. Ena pungkulan hänger en bra bit längre ned och är svälld till dubbel size. Det gör inte ont men jag måste nog ringa till husläkaren?
Svar: Ja det tycker jag att du skulle göra. Nu trodde jag att du var hemma och sjuk för vinterkräksjukan. Men nu vet jag och håll dig hemma tills du är riktigt återställd.

Förklaring: Skulle skicka till min sambo men skickade till min kvinnliga chef. Hon tog det bra men hon är en av de sista som jag ville skulle veta om min svällda testikel. Fan så pinsamt det var att svara tillbaka till henne. Min blivande fru skrattade så hon grät när jag berättade mitt felsms för henne
---------------------------------------------------------

Till: Mamma
Sms: Är läpparna blöta eller vill du att jag ska blöta upp dom?
Svar: Men vad säger du? Tänk på vem du skickar till nästa gång.

Förklaring: Skäms fortf för min mamma över det där. Skulle snuska mig med min tjej bara :)

/Rickard
-------------------------------------------------------------

Till: Pappa
Sms: Sol, god mat, mycket vin och festande hela nätterna. Ja, du hör ju att vi har det bra. Synd bara att man har sand i hela fittan efter badandet i havet. =) Ses på söndag. kram
Svar: Kul att du har det bra. Älskar dig. Pa och Ma

Förklaring: Var på cypern med några vänner när jag Skickade inte till min vän som jag trodde utan till pappa som klokt struntade i vad jag skrev och svarade på ett bra sätt. Men när jag fick deras svar så skämdes jag i hjäl och vill stanna kvar på cypern i minst 17 år.
--------------------------------------------------------------

Till: Mamma
Sms: Vad sägs som en natt med handbojor ;)
Svar: Låter livsfarligt, vad har hänt? Ring mig!

Förklaring: Jag har en kk som gillar att göra grazy stuff och då tänkte jag kåta upp henne med lite tips om natten, men messet skickades till morsan. Jag fick ringa och lugna henne, hon trodde ju att jag va arresterad eller nåt haha.

/Daniel
----------------------------------------------------------------

Till:
Pappa
Sms: Förrut sa du att jag va god som en karamell, men varför slickar du mig aldrig då?
Svar: Vad är det du skriver för något,det här lägger du av med på en gång!

Förklaring: Flörtade med en kille bara, men flörten kom till pappa som inte gillade min stil. Förstår honom som pappa och jag skämdes väldigt mycket!

/Viktoria
----------------------------------------------------------------

Till: Mamma
Sms: Skulle kunna göra nästan vad som helst för att få sova med dig i natt. Bara ligga och kramas.
Svar: Vad är det som hänt? Något du vill prata om i kväll?

Förklaring: Skickade till min mamma istället för min flickvän. Morsan måste tyckt att mitt sms lät konstigt. Jag försökte förklara för henne och jag tror hon förstod men hon frågar lite då och då om det är något jag skulle vilja berätta för henne.

/Basse
---------------------------------------------------------------------

Till: Farmor
Sms: Skulle jag få kunna dumpa några greker hos dig?
Svar: Nej det kommer inte på frågan. Vilka är det då?

Förklaring: T9 spökade och skrev greker istället för grejer. Skickade till farmor som skrattade ihjäl sig när jag berättade för henne. Nu berättar hon det här för hela släkten varje gång vi samlas. Alla är less på storyn utom farmor. Smset skulle till min kompis.

/Tommy
--------------------------------------------------------------------

Ni måste in och läsa!!! HÄR







Kommentarer
Postat av: Jessica

älskar den sidan!! vi brukar sitta å läsa ur den på jobbet när vi har tråkigt om kvällarna/nätterna! :D hur är det med dig då?!

2010-03-11 @ 04:37:01
URL: http://charliecheez.blogg.se/
Postat av: Oumi

Hej du!!

Allt är bara bra! Kul att du kikar in =).

2010-03-11 @ 18:14:47
URL: http://oumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback