Fy fan! (2)

Ja, jag tog mig ju i ragen och bestämde mig för att gå till jobbet ändå. Hade inte känt av nåt illamående eller nåt, okej jag hade ju inte käkat nåt än men tänkte att jag skulle gå hemifrån tidigare och köpa lite yoghurt på vägen till jobbet...
Så jag tar med mig Tiger ut i snön för att rasta han en snabbis innan det var dags att dra.
Väl uppe igen så upptäcker jag att jag inte har några nycklar med mig.
Bara mobilen som tur är har ju grannen extra nycklar, knackar på men ingen öppnar.
Ringer hennes mobl och hon är på väg på bio i stan!
Fuck!!!
Klockan är nu kvart över fem, jag är hungrig som ett as, har inget koppel på Tiger och inga hem nycklar.
Så det var bara att hoppa på bussen till Stureplan med Tiger innan för jackan och in på Nordiskacompaniet där grannen lämnat in sina hemnycklar åt mig.
Fy faaaan!!!

Why me?!?

Ja, ja kom ju hem iallafall och sen ut i snöstormen igen för att få tag på den jävla filen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback