Fy fan!

Det är allt jag har att såga om natten, FY faaaan!!
Jobbade kväll igår och gick förbi Lina på vägen hem där käkade jag en nachos tallrik (onödigt i know) och på jobbet hade jag och Anna trycky i oss rätt rikligt med godis.
Any who, när Lina slutade deog vi hem till mig för lite myspys och då kände jag det.
Började som en vag känsla av uppblåsthet och övergick i ett genuit illamåend.
-Äh, jag måste nog spy sa jag till Lina och sen var det igång.
Fyy faaan!!!
Började spy vid halv tolv och det tog aldrig slut.
Sprang fram och tillbaka till badrumet hela natten.
Det lade sig lite vid tre och då var jag modig nog att dricka vatten, det skulle jag ju inte ha gjort!
Då kom det igen. LÅg på soffan och fyllde en slask hink till bredden.
Till sist gjorde det så jävla ont i magen att jag trodde det var akuten nästa.
Åtta på morgonen slockande jag på soffan.
Fy faaan!!!
Nu är jag hungrig som ett as!
Känns som jag gått ett mag pass på gymet värsta träningsvärken.
Så nu då?
Do i dare to eat?

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback