Got my nails done and my hair did.

Jupp idag har jag köp ett nytt Opi lack, tyvärr vart det ju inte den färgen jag ville ha visste ju inte vad den hette men det var snyggt ändå.
Färgade även håret ingen banbrytande skillnad utan samma färg fast snäppet mörkare. Ville få till en färg på håret då slingorna åter börjar titta fram.
Gymet kom jag också iväg till så jag känner mig rätt nöjd med dagen faktiskt.

Har lite hemlängtan nu, vill bara hem och kasta mig på sofflocket men två timmar kvar.
Ja, ja man är ju ledig i morgon. =)

S mamma har brutit benet eller foten så nu är chansen rätt stor att man kommer att ha två hundar hemma en period.
Hon har ju som bekant ett par stycken där hemma och det är ju inte så lätt att gå ut med dom med brutet ben (eller fot, minns inte).
Får väl se om det funkar, Tiger och katterna måste ju gå med på det också.
Det är lite både och. Självklart kan jag ju ta en hund för att avlasta lite men samtidigt...
Ja, ja går man ut med en kan man väl  lika gärna gå ut med två men det måste ju funak med resten också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback