Häng me!

Har varit rätt syssle satt hela helgen!
I fredags var det after work och det var riktigt nice, dock vart ju Oumi rätt så full.
Men det vart en bra kväll. Många kom och verkade ha kul och det är ju huvudsaken sen om dom kände sig dit tvingade eller inte det låter vi vara osagt =)
Vänta var det inte nån som hånglade? Humm...

Any who på lördagen vaknade jag ap tidigt, vilket jag alltid gör när jag supit till det.
Bakis som ett as packade jag ner Trixie och Tiger i väskan och begav mig till Rosersberg och Evalotta.

 Trixie och Tiger

Bägge fick plats i väskan!

Hemma hos Lotta käkade vi pizza å kollade blocket.

 Lotta

Hos Lotta bor alla dom här

 Jadu, Bullen, Molly och Svippo.

Gunnar

Frida

Roy

Bland annat. Haha!!

Iallafall så satt vi ju då på blocket och kikade och då såg vi den!
Min soffa!!
Ring sa Lotta och det gjorde jag hon ville bli av med soffan redan dagen efter så bråttom vart det.

På söndagen fixade Lotta släp tog sig från Rosersberg till Enskede bara för min skull och så hämtade vi soffan
Bruden bodde på tre trappor utan hiss. Kul.

Den gick efter mycket om och men in i min hiss.



Men lätt var det fanemig inte!

Sen hör ju till saken att det redan står en soffa inne hos mig...
Äh, den drar vi ner till källaren tänkte vi men så lätt var det inte!
Den gick nämligen inte in hissen sen hissen byggdes om!
Så det var bara att försöka få isär den istället så jag hamrade och hade mig tills grannen tittade ut.
Han tog fram sågen.



Och sågade soffan i småbitar, hahaha.
Sen hjälpte både han och hans lill tjej Michi (Michelle) mig att bara ner delarna i källaren.



Fin va!

Jag var helt slut sen men ingen vila här inte!
Då ringer Lina som just klivit av sin kryssning, fortfarande full by the way vi ska ju nämligen på födelsedags fest/kalas på Polhem så in i duschen och ner dit.

Där fixade vi och donade med girlanger och blåste ballonger.

Fina Lina(åt fel håll)













Fina Katta



Nu är jag as trött!!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback