Oumi Traore

Så här ser det ut lite varstans på jobbet.





P.s det är inte tjejen i bloggen som skrivit på tavlorna.

Any who...
Nu bär det strax av till gymet, lite små seg men det är bara att gör'at!
I natt sov Lina över och vi satt väl och bubbla ett tag innan vi somnade.
Nu har jag suttit hela morgonen och lagt in räkningar. Insåg att jag måste köpa nya pärmar att samla skite i, det är ju 2010 nu. Dags för nya räknings pärmar, jiipiiee (not).
So of i go.

Var en bra kväll på jobbet igår, vet egentligen inte varför. Alla kändes bara liksom bra.
Fick en fin komplimang av någon som jag inte pratar så mycket med.
Hon sa att jag alltid var så fint sminkad och ville ha tips. Det resulterade i att det vart ett riktigt tjejsnack om smink och sånt.
Tänk vad lite det kan göra att öppna för samtal.
Hon ville ha tips och ville att jag skulle lära henne hur man gjorde och helt plötsligt fick hon mig att känna mig liksom lite bra, kan man säga så?
Jag hade ju ingen aning om att hon tyckte det och jag är ju inte sen med att tipsa om märken, färger och allt, tycker ju bara det är kul.

Nää, tummen ur röven och iväg till gymet!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback