Stil sick!

Mår fortfarande illa som ett as!
Fattar inte grejen (nej, det är inte vad ni tror) vaknar illamående och mår fan illa hela dan.
Skit jobbitgt är det.
Måste ju fan lägga sig snart.
Hade lovat Catrin ett biobesök i fredags eftermiddag och så vart det. Trots illamående, gick omkring och små rapade hela tiden. Svängde in på apoteket investerade i samarin, och resorb har typ fått vätskebrist ju och en sak till vilket gör att jag veta att det inte är det där andra =) hahaha!
Vi såg Shutter Island men jag vet inte...
Den var bra men Catrin tog hela filmen i typ första scenen så man kan väl kanske säga att den var lite förutsägbar, och låång.
Eller jo, den var bra men inte så bra som man trodde den skulle vara.
Får OOO:n av fem möjliga.

Idag har jag legat till sängs exakt hela dagen. Börjar känna mig lite små seg, har sovit och kollat på film om vart annat.
Nu är det fan dags för en fet dusch!
Förr helgen så var man ju lite slirig och flöratde tydligen hej vilt med nån 23-åring som nu sitter och ringer, hahha.
Vette fan men lamkött kanske inte är en så dum idé ändå. Jag menar man är ju bevis på att äldre karlar inte behöver ha alla hemma kanske dags att prova nåt annat...
Nää, grabbar är det last thing on my mind just nu.
Fett less på detta jävla illamående, har inte spytt sen natten till torsdag men ändå mår jag så jävla illa!!!
Hoppas ni får en nice saturday night folks.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback