That damn dog

Inte sovit ett piss i natt och ingen fest kom jag iväg på heller.
S mamma har gjort sig ialla och har typ sex chihuahuor hemma, vilket då innebär att hon behöver avlastning.
Så klart man kan ställa upp om än lite skeptiskt.
Trodde man skulle få nån lite lugn sak att ta hand om men icke sa nicke.
När jag fick höra att jag skulle ta Tigers moster tänkte jag men det är ju lugnt då hon lite äldre och lugnare men hunden har ju ADHD!!!
Gu, va jobbig!!!
Inte fått sova en blund, hon är ju så på!
Vaknade var och varannan minut av att hon höll på och slicka på en och skulle gosa.
Tiger gosar ju också men när man vänder sig och sover så rular han ihop sig till en kanelbulle vid en och ligger STILL.
Men inte Trixie inte OMG!!!
Kastade ner henne men då gick hon omkring och gnydde istället.
Har sagt att jag ger henne ett par dagar till och ser om hon finner sig till rätta, jag menar allt är ju just nu nytt för henne.



My hedache.


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback