Vi delar alla samma himmel men vi har inte alla samma horisont.

God morgon, typ. Har för sovit mig och blev tvungen att ta en bulle till jobbet.
Hela dagen kom på ända av det, ellet tja, morgonen iallafall.
Jag trivs som fisken i vattnet hemma just nu. Är sååå nöjd med min nya möblering.
Längtar till kvälla för att kunna tända ljus och mysa lite.
Eller så kanske det bara är vädret som gör att man känner sig piggare. Äntligen lyser ju solen och det töar härligt ute.

Idag är det lite av en full rulle.
Psykdoktor klockan två och ikväll hem till Carro och Nicole med S och Vanessa det vaknas film och pannkakor.
Skulle behöva klämma in en siesta där emellan också, annars däckar jag nog hos Carro ikväll.
 
Sen är det ju också så att jag och Anna på jobbet tyckte det var dags för en afterwork. Det blir liksom aldrig av om ingen tar tag i det.
Det snackas mycket men händer inget. Så jag drog iväg ett uppmuntrande mail att nu jävlar var det dags.
För att ha nån koll på hur många som faktiskt var på ville vi att man osa:de.
OMG!!!
Har vi tagit oss vatten över huvudet?
Gensvaret var hur positivt som helst!!
Vi är nu uppe i typ 28 pers som osa:t, och vi satte senaste datum att osa den 18:e.
Fan va kul!!!
Nu måste vi ju bara styra upp place och så men det ska vi väl kirra Anna?

Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback