Brunch och tvättid.


Började söndagen med en promenad innan frullen.
Har vart förkyld nu i typ en vecka och därför inte vart på gymet men efter en helg med pannkakor och igår pizza hos Lotta kändes det som ett måste.
Så jag drog på träningsskorna och traskade iväg som alltid var ju självklart Mp3:an urladdad så det fick bli utan bakgrunds musik.
På vägen hem köpte jag proteinpulver och lite mat.
Klart man ska ha englishbreakfast på en söndag!



Okej, ser kanske inte så gott ut, but I lovet it!!
Nu sätter väl halva familjen sina kalkonfileér i halsen, hahaha.
Haram!!
Men jag kan inte hjälpa det, jag älskar bacon!

Klocka fyra är det tvättid och tvätt det har jag!



Det har även kommit till min kännedom att Trixie löper!
Det upptäcktes i fredags då hanhundar vi stötte på blev som galna. Skälet till att jag inte märkt det på Tiger vet vi ju (gay) men man kan aldrig vara för säker.
Så för att det inte ska kunna ske nå funny business här hemma (dom är ju mor och son) så tillverkade Lotta och jag igår en trosa till Trixie.



Hahahaha, stackarn men hellre det än valpar med åtta ben och tre ögon =O

Nää, ut med dogsen och ner i tvätten sen då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback