humm....

Är ju inte direkt sjuk längre men känner mig ändå såååå hängig!!
Okej, man är väl inte helt kry men inte lika ont i halsen och bihålona längre, varför vill jag bara hem och sova?!?
I och för sig kan det ju ha med det faktum att jag vaknade 04:58 imorse av min egen snarkning som även fick igång hundarna som började skälla och springa mot ytterdörren?
Så då var man ju uppe. Så jag satte på teven (montell är ju också ett jävla skit program) drack lite kaffe, gick ut med hundarna, bokade biljetter åt Sandra till Robin Hood dom släpptes sju imorse sen somnade jag om.
Vaknade igen vid halv elva.
Nu är jag sååå trött!!!

Godis automaten på jobbet har bestulit mig på totalt trettio spänn idag.
Först stoppade jag i femton för en påse bilar (som jag absolut inte ska ha!!) men nåt hände, påsen fastnade halvvägs, liksom bara hängde där och hånade mig.
Jag hämtade Micke som skakade febrilt på maskinen men ingen påse kom, så jag hämtade Kalle men samma resultat.
Jag vet!!
Jag stoppar i femton till för då borde ju påsen bakom knuffa ut min påse och så jag väl hålla mig med två påsar bilar.
Men icke sa nicke!
Nu hänger istället två påsar bilar och dinglar där i maskinen:( och jag är trettio spänn fattigare.
Får ju i och för sig tillbaka pengarna i receptionen vid halv fem.
Men ändå, jävla bilar!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback