Most wanted?

Nu är det lite brått må ni tro!

Igår vart det en bärs (och jag menar bokstavligen en) sen hem till soffan, är liksom inte riktigt på humör känner jag.
Sen kan det ju också ha och göra med att alla redan var så i gasen vid sex tiden att dom skulle ha hunnit hem och somnat innan jag skulle vart klar för utgång :P
Så det blev en lugn hemma kväll med efterlyst där man återigen fick syn på en polare.
My friends are tvstars!! Den ni :P

Idag har jag hunnit med blodprov och lite mat handling inför pannkaks kväll med P och S imorgon.
Nu är det lite knappt om tid, börjar jobba kvart över tre.
Skulle behöva hinna in på stadsmissionen och lämna av lite grejer men det får bli efter jobbet istället.

Får inte glömma hämta mina trettiospänn som maskinen snodde också (princip sak)

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback