Recap

Så att vi faller i fas här efter allt mitt slarv :(

Torsdags:
Var jag på en as bra opera/hiphop/reggea/klassiskmusik konsert. Här är lite klipp.


 




Fredag:
Var jag bakis som ett as men tog mig ändå till ikea med syrran.
Vi hade bokat det sen rätt långt tillbaka och det är ju så nice att få det gjort ju.
Det var rätt mysigt trots illamående och svettningar och nu känns äntligen allt hemma mer komplett.

By the way...



Så kostade den här lunchen på Ikea totalt 64 kronor!! Det är ju löjligt!
Och vad mer som är löjligt är att när jag gick för att köpa ytterligare en gräddbakelse frågade hon i kassan om jag ville ha kaffe till.
Nej tack jag har redan sa jag.
Utan kaffe blir det 18 kronor för den sa hon och med kaffe frågade jag?
Då kostar den 5 kronor sa hon?!?
Var är logiken i det?
Så jag tog kaffe till.
Fredags kvällen var ju valborg men den spenderades hemma i sängen.

Lördag:
Började jag känna mig lite små krasslig men på schemat låg grillning med Tha family.
Så vid tolv hämtade dom upp mig och vi drog ut till vad ska man ska man kalla det Johannas familjs koloni lott som pappa ska få njuta av i sommar.
Med på resan var ju så klart också mina pitbulls =)



Och brorsbarnet som vi alla går och längtar efter =).



Mysigt va!

Söndag:
Då bröt det ut på riktigt och halsen svullnade igen så hela söndagen spenderades i sängen.

Måndag:
Same, same

Tisdag:
Uppe nu men det blir nog sängen snart och Jerseyshores maraton :)


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback