Here I am!!!

Jag vet, jag är sämst!!!
Det är skit dåligt av mig och jag har sagt det förrut men jag ska, jag ska göra det här nu!!!
JAG SKA BLOGGA!!!!
I swear!
Mycket har hänt, way to much för at jag ska kunna uppdatera er.
Men vart slutade vi?
Jag var väl heartbroken som vanligt eller nåt, hahaha.
 
Men det har rullat på, och nej, no lover in my life...men det kommer väl(kan man ju hoppas).
På lördag är det lite party fyller jämt, jupp ni gissa rätt tjugo ;)
Nää, trettio och rätt stolt faktiskt.

Idag på jobbet sa Sofia att jag ger henne hopp. Hon tittar på mig och inser att trettio inte är så gammalt :) senom det nu är en komplimang eller inte är ju en annan femma.
Men det är det väl?
I'm gonna do this! I'm gonna be a blogger again damn it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback