I lost my self....

Det händer ju så lätt. Vad det beror på vet jag inte.
Tappar så lätt bort mig själv i djungeln av känslor.
Plötsligt står det bara still och jag tappar mitt så kallade "omff".  Dom senaste dagarna känns det som om jag trott att det berott på en sak men att det egentligen vart nån annat men när man inte vet varför man plötsligt känner som man gör är det lätt att tro att man känner som man känner på grund av nåt annat än det egentligen är
Svårt att förstå?
Vad tror ni jag har?!?
Driving my self crazy!!
Jag deppade ihop, totalt, igår och lite i förrgår...
Jag vet varför och det var inte av den orsak jag trodde. hahaha
Det var nåt så simpelt (eller ja, simpelt och simpelt) som en kombination av missad medicin och mens dags.
Jag fattade liksom inte, trodde det var så mycket större, mer. Så som jag ofta tror.
Jag trodde att det var du som spökade, rörde till det för mig...igen.
Men det var nog aldrig du.
Men eftersom att jag inte visste var det var så trodde jag att det var du och kanske ville att det skulle vara du...
Men det var inte du, eller någon annan för den delen.
Det var jag, all me.
Och nu känns det redan lite lättare =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback