En powernap (eller två)

Totofinito!

Började jobba klockan tio i morse och vaknade olämpligt nog halv tio.
Ingen frukost, inget kaffe, nada!
Ut med stackars Tiger som fick stress kissa i fem minuter och så iväg. Kom sju minuter försent (vilket if you ask me är rätt bra jobbat) men på mitt jobb räknas varje fem minuter som en kvart så fick en kvart försening.

När morgonen börjar så känns iallafall för mig hela dagen bara "fel" man har liksom inte hunnit med allt som man brukar hinna med, att det sen dessutom inte fanns nån mjölk till kaffet på jobbet hjälpte ju inte direkt...

Fortfarande trött som ett as och känner att jag verkligen måste komma iväg ner på gymet.

Så får bli en powernap(eller två) och sen är det bara å gör't!
Jag ska träna, jag ska träna...

Nää, nu kryper familjen Traoré ner i sängen och snarkar en stund!

Peace to the streets!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback