Guten tag! (typ)

Efter att ha kört ett rätt bra arm och rygg pass på gymet känner jag mig rätt slut.
Hade tänkt att tvätta fönster och dona lite...men...

Vart inte mycket konditon idag, vilket är dumt för det är typ det jag behöver men jag hann verkligen inte.
Tiger och jag ska ju ha Unni idag och hade lovat att hämta henne runt halv elva.
Nu är hon iallafall här till katternas förtret dom tycker det är lite så där med ytterligare en hund.

Alba är skeptisk...



Och Ebba likså...



Men Unni verkar inte bry sig...



Älskar djur!!!

Nää, om man skulle se över dom där jäkla fönstrena.
Imorgon ska jag träffa Nicole i Solna och kolla upp en grej. Hoppas det går vägen nu!
Ni får veta vad om det går  bra, hahaha

Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback