Igen då..

Nu ska bloggen upp och igång igen!
Varför?
Saknat den och för att det faktiskt hjälper det här med att skriva av sig.
Det lättar, ger lite perspektiv och lindrar.
Tänkte först att det var dags för en hederlig gammal dagbok men vill ju samtidigt dela med mig.
Allt är inte lätt att få sagt, få andra att förstå men om det står här så kanske....vem vet...
Ja, det är lite av en fegis grej, det är det, men inte enbart.
För mig kan det vara så mycket lättare att förklara i skrift vad jag menar, när jag säger det rakt ut har jag en tendens att bli missförstådd.
Det kan vara så mycket lättare att ta till sig nåt när man läser det.
Sen har jag absolut låtit mig påverkas av andra.
För att föra blogg kan också medföra en del gnäll och en del"nämn inte mig" osv.
Men kan man ta hänsyn till alla? För ärligt talat tar alla hänsyn till dig?
Och om jag nu mår bra av det, unna mig det, låt mig få dela med mig! Har inte femtontusen läsare och kommer nog aldrig att ha.

Sen det faktum att min pappa vart så snäll och köpt en ny dator åt mig spelar ju också in.
Det ska liksom bli kul igen! (ska bara räkna ut var bluetooth funktionen finns så ni kan få se lite bilder också)

Det kommer inte bli dagens outfit, party bilder och dylikt men det kommer som vanligt bli ärligt, lite grovt, lite argt, lite glatt och lite deppigt, but hey that's me ju!
Det kommer heller förmodligen inte bli femton uppdateringar a day och kommer också finnas felstavningar så det heter duga men kanske kommer någon ändå tycka att det är lite intressant att kika in ibland =)

Så vad gör vi?
Jo, nu kööör vi!


P.s Nej, den kommer inte att se ut som den gör idag, under construction som det så fint heter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback