Svettas för ingenting!

Har haft ett enormt pizza sug i snart två veckor och idag brast det!
Jag gjorde det, men det var som om det var meningen att jag skulle göra det. Det har vart tecken över allt, jag skämtar inte.
Igår när jag var ute med Tiger och stod i valet och kvalet pizza eller ej, gick Pierre förbi med en pizza kartong i handen.
När jag sen på kvällen ringde Lina för att kolla vad hon gjorde så ja, mycket riktigt satt hon och åt pizza.
När jag kom upp från gymet idag, gissa vad det luktade i hissen? (kan ju ha vart inbillning, det låter vi vara osagt)

Så jag gjorde det, efter att ha kört 25 min crosstrainer, benpass och sen 25 min crosstrainer igen gjorde jag det.

Kastade hela träningspasset i sjön och gick och köpte pizza.



Fett värt!
Nu ska jag sova en stund på maten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback